מגוון פתרונות למסורבי משכנתא

אין זה פשוט להיות מתויג בתור מסורב משכנתא. ישנם לא מעט אנשים כאלה במדינה והסיבות לכך יכולות להיות מעניינות ומגוונות. יתכן שבעבר אנשים אלה היו מעורבים בעסקאות מפוקפקות שהיו מעורבים בהן סכומים גדולים של כסף, יכול להיות שהיו נגדם תיקים פתוחים בהוצאה לפועל או שהם היו מואשמים בפלילים בעניינים שקשורים בהלבנת כספים או פעולות אחרות שאינן חוקיות. כך או כך – מסורבים אלה מנועים מקבלת משכנתאות, הלוואות או שירותים בנקאיים אחרים ולכן הם צריכים לחפש מגוון פתרונות למסורבי משכנתא, שלמזלם היום כבר קיימים ואפילו נפוצים. בעבר לא היה עולה בידם לקבל את השירותים האלה אך כיום ניתן לקבל הלוואות ומשכנתאות מגופים אחרים שאינם הבנקים ולכן מדובר בפתרונות שמתאימים ומיועדים למסורבי משכנתאות.

מי נותן משכנתא למסורבי בנקים?
עולם ההשקעות, הנדל"ן ושוק ההון התקדם מאד בשנים האחרונות ומציע שלל שירותים פיננסיים ללקוחות פרטיים, שירותים שלא היו פתוחים ביניהם בעבר. בין אלה אפשר למצוא מגוון פתרונות למסורבי משכנתא, או אי אילו אוכלוסיות אחרות של אנשים ולקוחות שמכל מיני סיבות לא יכולים לפנות אל הבנקים ולבקש מהם כספים. גופים אלה מגלגלים סכומי עתק של כסף מדי יום, שבוע, חודש ושנה ולכן יכולים להציע שירותים באופן פרטי, שירותים שהבנקים לא מאפשרים ללקוחות לקבל. כשמדובר במשכנתאות לא יבוצעו בדיקות רקע מעמיקות וייתכן שהריביות תהיינה גבוהות יותר מאשר אלה הנהוגות בבנקים, אך ללא ספק מדובר בפתרונות חדשים וחדשניים שעד כה כלל לא היו בנמצא.

מי הגופים שמציעים פתרונות למסורבי בנקים?
בין החברות הפיננסיות שמציעות משכנתאות, הלוואות או שירותים פיננסיים אחרים אפשר למנות חברות נדל"ן, בתי השקעות ואפילו חברות ביטוח. כל אלה יודעות לשמור על הבטוחות שלהן, הן מונפקות ומושקעות בשווקים שונים של ניירות ערך ומדדים ולכן יכולות להעמיד סכומי כסף כפי שכל לקוח צריך לענייניו. כאשר זו תהיה האפשרות היחידה שבה אפשר יהיה לקבל משכנתא – אין ספק שהיא תהיה כדאית, בעיקר עבור מי שכבר השתקם ממצבו הכספי הבעייתי שהכניס אותו למצב של מסורב בנקים מלכתחילה.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email
× להתכתבות בווטסאפ
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן